Revista escolar 44 – Curs 2019-20

Ja teniu penjada la revista escolar El Drac Màgic.

revista 44 Curs 2019-2020

El Drac Màgic és la revista escolar del nostre centre des de l’any 1996. La revista és pública cada juny, fent-se ressò de les activitats més rellevants realitzades pels alumnes de cada nivell. Dibuixos, redaccions, fotografies, entrevistes, jocs,… omplen les pàgines del nostre Drac Màgic, exposant una petita mostra de tota la feina que fem.

La imaginació i la creativitat també formen part de la màgia de l’educació i és per aquest motiu que per a il·lustrar la portada de la revista, els alumnes de 6è participen en un petit concurs de dibuix per a trobar la imatge més divertida del nostre Drac.

Revista_43 curs 2018-19

Si voleu veure edicions anteriors cliqueu en aquest enllaç.

Moltes gràcies.