Festival de Nadal

Nadal

Benvolguts pares i mares,

Tal i com vam fer el curs passat i per tal de facilitar l’accés al pavelló i respectar l’aforament permès per l’ Ajuntament, el Festival de Nadal que celebrarem el dimarts 22 de desembre al matí es farà en dos torns

1. El dijous 17 de desembre rebreu el programa del festival, amb les entrades que us corresponen per torn.

PRIMER TORN : de P3 a 2n

SEGON TORN: 3r de a 6è

2. Es donaran dues entrades per família i torn (distingides amb dos colors diferents)

3. L’horari d’inici dels torns és:

PRIMER TORN : a les 10:30h

SEGON TORN: a les 11:45h (aproximadament)

(LES PORTES S’OBRIRAN AL PÚBLIC UNA ESTONA ABANS)

4. Un cop finalitzat el primer torn d’actuacions totes les famílies hauran de sortir del pavelló.

5. Si una família té fills al primer i al segon torn haurà de sortir del pavelló i posar-se a la filera amb el rètol del primer torn. Per accedir novament al pavelló, l’entrada es farà alternant les dues fileres.

6. La gestió de les entrades i sortides la duran a terme mares i pares de l’AMPA, degudament acreditats.

7. No es pot reservar lloc a les fileres, ni a les grades.

8. Tots els alumnes romandran amb els mestres fins que finalitzi el Festival.

9. Quan acabi el Festival les famílies hauran de recollir els nens i nenes a la pista annexa.

10. Els alumnes que es queden al menjador retornaran a l’escola amb les/els mestres i completaran la jornada fins les 16:30h.

. Us desitgem Bon Nadal, i fins el divendres 8 de gener que reprenem les classes.

Direcció                                                         Llinars del Vallès, a 14 de desembre de 2015