AJORNAMENT PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

El Departament d’Educació ha decidit ajornat la preinscripció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat. El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties.

Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.

COMUNICAT DE TANCAMENT PER CORONAVIRUS

Benvolgudes famílies,
D’acord amb les instruccions del Departament d’Educació us enviem el comunicat del tancament de l’escola per coronavirus.
Qualsevol dubte que tingueu podeu comunicar-vos amb nosaltres per correu electrònic, no telefònicament, ja que les instruccions indiquen que l’escola ha de romandre tancada per alumnat, personal docent i no docent.
Avui rebreu un mail o comunicat en paper amb les feines que el professorat posa a l’alumnat per aquests dies.
També us adjuntem els enllaços d’aquestes feines per a cada curs.
Atentament,
Gabriela Huguet Esteras