Ambients Educació Infantil

AMBIENTS A INFANTIL:

Aquest es el segon curs que fem ambients de treball a Educació Infantil.

Els alumnes es divideixen per grups de diferents edats (P3-P4-P5).

Els 7 ambients proposats aquest curs són:

– Ambient d’Art

– Ambient del Jardí

– Ambient de Jocs de Taula

– Ambients de Llums i Ombres

– Ambient de Reciclatge

– Ambient de Grafisme

– Ambient de Danses

El que volem des de l’escola es que els nostres infants vinguin motivats per aprendre i això ho volem aconseguir a través d’aquesta metodologia de treball.

AMBIENT DEL JARDÍ A INFANTIL:

El Jardí és un ambient que s’ha iniciat aquest curs. El nens/es que han passat per l’ambient han gaudit molt.

PSICOMOTRICITAT:

Aquest curs s’ha realitzat una sessió setmanal de psicomotricitat. Ens hem basat en l’anomenada psicomotricitat d’Auccouturier.

Cada sessió està estructurada en fases:ritual d’entrada, un temps de joc lliure i un ritual de sortida. Es pretén que mitjançant el moviment coneguin totes les possibilitats i limitacions del seu cos.