Què és aquest soroll petit ratolí? P3-P4

Els nens i nenes de P3 i P4 hem treballat el conte ” What’s that noise, little mouse?” Es tracta d’un conte on un petit ratolí comença a escoltar una sèrie de sons i sorolls que el desperten. Què deu ser aquest soroll? Us recorda a algun so que coneixeu? Què creieu que passarà? Realment hi ha un fantasma? Amb aquest conte d’intriga hem aprofitat per imaginar què pot passar a continuació, treballar el vocabulari que podem trobar a casa i parar atenció, escoltar i reproduir diferents sons de l’entorn en forma d’onomatopeies.