Ens visita l’avi Toni Pescador

Per acabar el projecte dels Pescadors ens ha visitat l’avi d’una alumna de la classe que és pescador: l’avi Toni. Ha vingut a l’escola i ens a explicat moltes coses sobre els pescadors. Ens ha portat uns murals on apareixien els diferents peixos que es poden pescar, la roba que porten els pescadors (botes, impermeable…), ha portat la xarxa per pescar, ens a dibuixat les diferents tècniques de pesca: tresmall, palangre, arrossegament i teranyina i finalment ens a regalat a cada nen un peix per portar de penjoll. Ens ha agradat molt la teva visita!!!!  A continuació podeu veure les fotos que hem fet.