AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

Aquest any 2020 a l’escola, els alumnes i l’equip de mestres d’Educació Infantil hem engegat el treball per ambients d’aprenentatge, una proposta que els infants han acollit amb molta motivació i entusiasme. Els ambients els fem els dilluns i dimarts a la tarda i ens barregem P3, P4 I P5. N’hi ha 9 de diferents: construccions, llum i color, contes i teatre, experimentació, joc i moviment, fer i desfer, art & craft (en anglès), mini mons i joc simbòlic. A continuació us deixem un recull de fotografies perquè us pugueu fer una idea de tot allò que fem.

Cliqueu la imatge per veure les fotografies.