XXIII Concurs El Gust per la Lectura

Aquest curs els alumnes de cinquè hi participen al XXIII Concurs El Gust per la Lectura, un certamen que organitza el Departament d’Ensenyament dins del Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics amb l’objectiu d’incentivar la lectura i al mateix temps promoure l’hàbit lector entre els més joves.

Enguany l’alumnat ha llegit l’obra Qui estima els vells? de Ricardo Alcántara.

Han analitzat cinc dels personatges que surten a la història i han enregistrat en vídeo una entrevista als cinc personatges simulant un plató de televisió. Aquest treball els ha permès reflexionar sobre el tema de l’obra i treballar els valors d’una manera diferent.

Aquí teniu el vídeo. Esperem que us agradi.

1 comentari