XERRADA DEL DIA DE LA PAU

Com ja sabeu, el passat 30 de gener vàrem celebrar el dia de la pau a l’escola.  Volem agrair la col·laboració de la Marta, mare d’una alumna de l’escola, que va fer una xerrada molt interessant pels alumnes de 4t, 5è i 6è sobre la situació de les persones refugiades. Va explicar a l’alumnat què és un refugiat, perquè les persones fugen dels seus països d’origen,  la importància dels voluntaris i voluntàries, la seva col·laboració amb l’associació “No name Kitchen” i què podem fer des d’aquí per ajudar i buscar la pau.

Moltíssimes gràcies!