Xerrada a l’escola: Projecte escolta’m

Fa uns dies vàrem fer una xerrada dirigida a les famílies de l’alumnat de Primària per parlar del projecte “Escolta’m”. La varen dur a terme Carme Escudé, psicopedagoga de l’escola, i en Jordi Collell. Ambdós formen o han format part dels equips d’assessorament psicopedagògic del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i ofereixen assessorament a escoles i famílies o altres agents educatius.

És un projecte de vinculació educativa positiva entre el tutor i l’alumne i s’engloba dins de la tutoria personalitzada. L’alumnat és el protagonista, i el fet de conversar en petit grup l’ajuda a construir i organitzar el seu pensament des de la vinculació emocional. Aquest projecte es duu a terme a Primària i els alumnes troben, juntament amb el seu/va tutor/a, un moment per comprendre, conversar, compartir, confiar, escoltar i ser escoltats.