Visita Biblioteca Comarcal P5-A

Bon dia famílies!

Ahir els nens i nenes de P5-A vam anar a visitar la Biblioteca Comarcal de Blanes!

Quan vam arribar a l’escola ja ens vam preparar per sortir!

Vam anar caminant tranquilament fins allà, on ja ens esperàven. Pel camí vam passar per davant de Correus i tots els nens i nenes els hi va fer molta gràcia recordar quan hi vam anar.

A la Biblioteca ens esperava la Raquel, una noia que hi treballa, i ens va atendre molt bé. Primer de tot, ens va ensenyar l’espai per els més petits, on ens va presentar la mascota “la Blue” que és qui vigila la biblioteca a la nit. Ens va fer seure en rotllana i ens va explicar què és un bibliotecària. Tot seguit ens va explicar el que trobariem dins la biblioteca: un espai pels més petits, una sala pels joves i a dalt una sala molt gran pels adults.

Després ens va fer una visita guiada pels diferents racons que hi ha a l’espai dels més petits, on trobem diferents contes ordenats per temàtiques, uns ordinadors, una televisió on poder veure pel·lícules, i també hi ha un racó per escoltar música.

Ens va ensenyar també l’espai dels joves i ens explicava que allà l’aprofiten per fer treballs, mirar revistes, estudiar, etc.

A la biblioteca també hi ha una sala d’exposicions i vam demanar d’entrar-hi ja que justament hi havia una exposició feta pels nostres companys del Sa Forcanera de 5é.

La Raquel ens va ensenyar com ho podem fer per emportar-nos un conte/ pel·lícula a casa, vam anar a l’altell a la zona de préstecs, on hi havia en Josep i entre els dos ens van ensenyar com hem de demanar-li que volem endur-nos el conte a casa, ell el passa per una màquina i ens posa una data a un punt de llibre per així saber fins quin dia ens el podem quedar.

Ens van dir que nosaltres també podem tenir un carnet!!

Un cop feta la ruta, vam tornar a anar a l’espai dels més petits, on la Raquel ens va explicar un conte molt bonic sobre un eriçó, i després en vam fer una dansa.

Abans de marxar, vam poder gaudir una estona lliurement amb els contes que hi havia.

Quan va ser l’hora d’esmorzar ens vam despedir de la Raquel i li vam donar les gràcies per tot! Ens van regalar una invitació per poder anar a la biblioteca avui, ja que a la nit fan contes de por! També ens van donar una màscara molt divertida!

Vam anar a esmorzar a un petit parc davant del mar per tal de recuperar les forces i poder tornar cap a l’escola!

Ens ho hem passat molt bé, i a tots els nens i nenes els va agradar molt la visita a la biblioteca i de ben segur que a partir d’ara us demanen anar-hi més sovint!!

Aquí podeu veure diferents fotos de com va anar la sortida!

Moltes gràcies i fins ben aviat!!