Tallers Setmana de la Ciència 3r, 4t, 5è i 6è

Hola famílies!

Com ja sabeu, aquesta setmana tota l’escola ens hem endinsat en el món de Leonardo Da Vinci. Hem dedicat moltes hores a intentar comprendre la ment que tenia aquest gran geni. Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior, hem compartit estones per crear i experimentar amb alguns dels seus invents. No acabaríem mai si els elaboréssim tots, per aquest motiu ens hem repartit en tres tallers dedicats a tres invents diferents: el pont, la catapulta i l’impremta.

Els alumnes han gaudit molt fent representacions en miniataura i vosaltres també ho podreu experimentar el divendres durant la jornada de portes obertes. Us hi esperem!

Mentrestant, podeu veure algunes imatges de com ha anat aquesta setmana clicant al següent enllaç. TALLERS