Sortida Empúries

Aquesta setmana els alumnes de cinquè han visitat el Museu d’Arqueologia de Catalunya, situat en el terme municipal d’Empúries.  Aquesta entitat es presenta com una nova “vella” institució amb una llarga història i amb un repte de futur: la voluntat explícita d’apropar el  patrimoni arqueològic als  nostres alumnes.  Una vegada allà hem realitzat diversos tallers.  Per una banda, una visita dinamitzada per a descobrir d’una forma diferent les costums i la vida quotidiana de les societats grega i romana que van viure a Empúries fa dos mil anys, de la mà d’uns curiosos avantpassats, la Lulia Domitia i en Caius Aemilius.

D’altra banda, l’elaboració  i creació de diferents mosaics emprant  diversos tipus de tessel·les.  Les creacions han sigut espectaculars.

Clica aquí per veure les imatges.