Sortida a Correus P5

Bona tarda famílies!!

Com ja sabeu hem estat treballant la Roser Capdevila i les 3 bessones.

Després d’algunes activitats, ens van sorgir alguns dubtes i vam estar pensant com ho faríem per poder resoldre’ls! Al final se’ns va acudir escriure una carta a la mateixa Roser Capdevila perquè els pugui llegir i a veure si tenim sort i ens pot contestar.

Entre tots, primer vam mirar com es redactava una carta, i un cop ja n’havíem vist diferents exemples ens vam decidir escriure-la nosaltres. D’un a un anàvem escrivint les frases que havíem decidit.

Vam agafar un sobre, i també vam mirar què havíem de posar al davant i al darrera.

Però com sabíem a quina direcció l’havíem d’enviar?? Doncs vam buscar una editorial on la Roser treballés i els vam trucar entre tots, i molt amablement, ens van dir que els hi podíem enviar la carta a ells i li farien arribar com abans fos possible. Així que ens vam apuntar l’adreça i la vam escriure en el sobre.

Ara què havíem de fer? Doncs anar fins a correus per poder-la enviar, i aquest matí hi hem anat. Un cop arribats allà ens han atès molt educadament i ens han explicat com posar el segell i on havíem de tirar la carta perquè pogués arribar-li.

Quan ja fèiem el camí de tornada hem pogut veure dos carters; el que va a peu amb el carro i el que anava amb moto, i han sorgit unes converses molt interessants on els nens i nenes feien preguntes que els passava pel cap.

Abans de tornar a l’escola hem parat una estona al parc per poder jugar lliurement, i un cop ens hem ben esbargit ja hem tornat cap a l’escola que era hora de dinar.

Ens ha agradat molt fer aquesta sortida i poder veure tot el que passa en el procés d’enviar una carta; per tant, ho seguirem treballant!!

Aquí teniu unes fotos on podeu veure una mica tot el procés.

Moltes gràcies, i fins ben aviat!!!