PESCAPLÀSTIK

Els alumnes de Cicle Superior  han participat aquesta setmana en el Projecte Pescaplàstik, que s’ha portat a terme en el port de Blanes. Aquest projecte sorgeix de la història personal d’un pescador del Port de la Selva, en Vador, el qual  exerceix aquesta professió des de fa molt anys, però amb el temps, el mar ha estat objecte de sobreexplotació, de contaminació i residus .

Al llarg del matí, els alumnes han participat en diferents tallers:

1.Avaluar les causes i les conseqüències de la contaminació marina.

1. Descobrir diferents tipus de pesca ( d’arrossegament, tresmall, d’encerclament, de palangre i de nanses ).
  2. Adonar-se dels aspectes que cal tenir en compte quan “ anem a comprar a la peixateria “. ( tipus de peix, mida, lloc d’origen ).

Clic aquí per veure les imatges