La Setmana de la Ciència a 1r

Hola famílies! Aquesta setmana a l’escola la dediquem a la ciència i enguany va dedicada al polifacètic i geni Leonardo Da Vinci, ja que es produeixen 500 anys de la seva mort. Al llarg d’aquests dies hem fet activitats diverses i tallers que ens han permès aprendre i endinsar-nos en el món dels invents, la natura, la descoberta i l’experimentació. Durant uns dies ens hem convertit en petits inventors i inventores i hem creat objectes amb material divers. Hem fet tallers plantejats a partir d’activitats diverses i fins i tot hem escrit igual que feia Da Vinci, de dreta a esquerra i a través d’una escriptura especular, tot fent servir ploma i tinta, com abans es feia servir. Amb els més grans de l’escola, els nens i nenes de 6è, també hem fet una cúpula gegant, construïda a partir de diverses peces de fusta. Junts hem compartit aprenentatges, hem intercanviat coneixements i sobretot hem compartit moments, vivències i experiències. Sabem que compartint, jugant, descobrint i experimentant, aprenem significativament i si així ho voleu corroborar us animem a que mireu atentament totes les imatges. Mirar la cara de felicitat dels infants no té preu i descobrir tot el que han après constata, un cop més, que l’aprenentatge que més enriqueix és el que ajuda als nostres infants a despertar el seu desig d’aprendre. Fem que entre tots això no s’aturi mai. Mireu, mireu… Només heu de clicar als següents enllaços. Endavant famílies!

UNA VISITA SORPRENENT: LEONARDO DA VINCI

ACTIVITAT CÚPULA