IV SETMANA DE LA CIÈNCIA

Aquesta setmana del 12 al 16 de novembre la ciència i les matemàtiques formaran part de tots els alumnes de l’escola.

• Aquesta setmana cada grup durà a terme diferents activitats i tallers.
  • Com a novetat farem un “concurs fotogràfic de matemàtiques” que poden participar tots els alumnes des dels més petits de P3 als grans de 6è.
  • Continuem amb el “concurs d’inventors” pels alumnes de 3r a 6è.
  • L’AMPA ha col·laborat oferint tallers de jocs matemàtics els dies 13, 14 i 15 de novembre.

Farem JORNADA DE PORTES OBERTES el divendres a les 16:30h per tal de compartir les experiències científiques i matemàtiques viscudes al llarg de la setmana. Us hi esperem!