Fem avions per la Pau

Hola famílies! Aquests dies, i coincidint amb la diada escolar de la Pau i la No-Violència, hem realitzat una activitat d’apadrinament amb els nostres companys de cicle superior. Els petits de primària, els biòlegs i biòlogues de primer, i els exploradors i exploradores de segon, hem compartit una estona entranyable i profitosa amb els més grans de l’escola, els nens i nenes de cinquè i sisè. Junts hem après a fer avions de paper i hem escrit un missatge bonic. Hem après els uns dels altres i plegats hem gaudit molt. Veure com interaccionen petits i grans ens regala moments com aquests. Mireu, mireu… Cliqueu a l’avió per veure les imatges!

Resultat d'imatges de avion papel