És hora de fer música… a Bibliopati

Hola biblioamics i amigues! Aquesta setmana l’espai de la biblioteca de l’escola s’ha vestit d ‘instruments i de contes relacionats amb la música.

Amb motiu de Santa Cecília, patrona de la música, a les hores de bibliopati hem realitzat algunes activitats ben interessants. Per una banda, els nens i nenes de 1r, 2n i 3r han pogut treballar amb un Kahoot amb les tablets de l’escola, on havien d’anar responent tot un seguit de preguntes relacionades amb instruments i altres conceptes musicals. Els alumnes de cicle superior també hi han participat amb un joc d’endevinalles.

També per si voleu practicar una mica, us deixem uns enllaços amb algunes activitats musicals. Mireu, mireu…

Que la màgia de la música no s’acabi mai!!!

Fotos de les activitats

Activitat musical 1