Donació de sang al Sa Forcanera

El dia d’avui hem obert les portes de l’escola per a totes aquelles persones solidàries que han volgut col·laborar per omplir les reserves del Banc de Sang. Hem aconseguit 63 donacions! tenint en compte que hi ha hagut una vintena de persones més, que ho han intentat i no han pogut. Quin èxit!

Fa dies que els alumnes de 6è, han estat treballant de valent per informar a tothom. Han participat en tot el procés d’aquest projecte, han estat presents i col·laborant en tota la jornada. Gràcies a tots els donants s’emporten un munt d’aprenentatges, sobretot el valor de la solidaritat.

Volem fer una menció especial a tots els alumnes i tutora de sisè pel seu esforç, col·laboració i solidaritat. Estem molt orgullosos de vosaltres.

Des de l’escola volem agrair a totes les persones que han participat. Si per qualsevol motiu, no heu pogut assistir, us deixem un enllaç del Banc de Sang i Teixits, on podeu trobar llocs i dates per fer donacions.

En el següent enllaç podeu veure imatges de com ha anat la jornada d’avui.  DONACIÓ DE SANG

També ens podeu veure en el següent reportatge de l’Info K. La importància de donar sang.