Dia de la Pau 2018

El dia 30 de gener vam celebrar el Dia Mundial de la No-violència i la Pau, coincidint amb l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi. Els més grans de l’escola, els nens i nenes de 6è, ens van llegir un emotiu manifest, gràcies al qual vam poder recordar que no hi ha camí per la Pau, sinó que la Pau és el camí!

Després d’escoltar molt atentament el manifest, vam cantar tots junts i agafats de les  mans la cançó “El món seria més feliç” que havíem estat assajant dies abans. Si voleu veure algunes de fotografies cliqueu a la imatge!

Resultat d'imatges de dia de la pau i la no violencia