Construïm la cúpula de Leonardo Da Vinci!

Hola famílies!

Investigant sobre Leonardo Da Vinci, vam trobar una activitat que podria ser molt interessant per tots els alumnes de l’escola. Amb l’ajuda de l’AMPA vam demanar les fustes per poder construir una cúpula autosostenible ideada per Leonardo Da Vinci.

Aquesta cúpula s’aixeca a partir d’un sol tipus de peça de fusta i sense cap element d’unió, el mateix pes de les peces és suficient per mantenir-ne l’estabilitat.

Hi ha 11 patrons diferents per construir la cúpula, i tot i que sembla molt difícil, tots els grups han aconseguit aixecar-la sense complicacions. Els petits d’educació infantil i els alumnes de cicle inicial han tingut l’ajuda dels seus companys més grans de cicle superior.

Cliqueu a la imatge per poder veure totes les imatges.