Apadrinament lector

Hola famílies! Aquest segon trimestre hem començat l’apadrinament lector amb els nostres companys de 6è C.  L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de sisè que fan de padrins/es de lectura i l’alumnat de primer que fan de fillols/es. Entre ambdós es crea un vincle i un compromís que ajuda als més petits a establir uns lligams afectius al voltant de la lectura, generant, sobretot, una experiència positiva i plaent de lectura. Aquesta activitat la portem a terme tots els dimecres a la tarda i ens agrada molt. Compartir la màgia de la lectura ens fa créixer! Mireu, mireu… Clica a la imatge!

Imatge relacionada