Activitat de Reanimació Cardiopulmonar

Hola famílies! Aquí teniu un petit recull d’imatges del que ha estat la sessió de RCP d’enguany. Com sempre és un plaer rebre la visita d’infermeres i infermers que ens recorden com actuar en situacions d’emergència i perill. Aquesta activitat, a la qual ja fa uns quants cursos que participem, està promoguda per l’associació “RCP A L’ESCOLA”, la qual vol aproper l’educació sanitària als nens i nenes des de l’escola, especialment els conceptes de cadena de supervivència i RCP com a inversió de futur. Realment és molt important i necessari rebre aquest tipus d’informació i amb aquest recull d’imatges veureu que hem pogut practicar i recordar molts conceptes.

Resultat d'imatges de rcp blanes