L’últim dia del trimestre els alumnes de 1r han gaudit de l’amic invisible, de picar el tió i de la visita del patge.

Com ja és costum a l’escola, l’últim dia del trimestre els alumnes gaudeixen d’una jornada diferent pròxima al Nadal. A primeres hores han fet l’amic invisible, a partir d’un sorteig, els hi ha tocat un company/a de l’aula i en secret, cadascun d’ells, ha hagut de fer un dibuix que després ha lliurat al seu company/a.

Més tard hem baixat a l’aula de psicomotricitat i allà ens esperava el tió. En grups de 5 hem picat el tió i ens ha cagat un regalet. Cliqueu aquest enllaç per veure les fotos.

I per acabar, sorpresa! A la porta principal de l’escola ens hem trobat la visita del patge. Cadascú de nosaltres durant la setmana passada havia escrit una carta als Reis, així que dos en dos hem pogut entregar-li al patge i fer-nos una foto amb ell. Esperem que les rebin als Reis! Cliqueu aquest enllaç per veure les fotos.

Bones festes!