La Castanyera ens ve a visitar als nens i nenes de 1r i 2n

El dimecres 30 d’octubre va ser un dia molt especial a l’escola. Ens va venir a visitar la Sra. Castanyera . Però a més a més aquest any vam tenir una sorpresa molt especial, va venir acompanyada del Sr. Castanyer que era la primera vegada que havia vingut a la nostra escola.

Els i les alumnes de Cicle Inicial ens vam poder disfressar de Halloween i realment fèiem molta por. Tot i així la Castanyera ens va portar a cada classe una caixa plena de castanyes que vam repartir entre tots els i les alumnes. Després li vam cantar una cançó i ens vam anar al pati a menjar-nos les castanyes i a ballar amb tots els companys i companyes  de primària.

Abans de marxar alguns alumnes van entrar al túnel del terror de l’escola.  Quina por !!!!!