JOGUINES DE REIS!

Hola famílies!

El passat dia 8 de gener vam tenir una sorpresa ben gran quan vam arribar a l’escola.

Els Reis d’Orient ( amb la col·laboració de l’AMPA de l’escola) ens van deixar aquests regals per totes les classes.

Vam estar d’allò més contents! Moltes gràcies!!!!

Imatge relacionada

L’últim dia del trimestre els alumnes de 1r han gaudit de l’amic invisible, de picar el tió i de la visita del patge.

Com ja és costum a l’escola, l’últim dia del trimestre els alumnes gaudeixen d’una jornada diferent pròxima al Nadal. A primeres hores han fet l’amic invisible, a partir d’un sorteig, els hi ha tocat un company/a de l’aula i en secret, cadascun d’ells, ha hagut… Llegeix més»

EXPOSICIÓ: EL NOM DE LES NOSTRES CLASSES

Com ja sabeu, els infants d’infantil hem triat el nom de les nostres classes. També serà el tema del nostre primer projecte del curs i estem fent i aprenent moltíssimes coses.

Durant el mes de novembre hem preparat a les diferentes aules una petita exposició per explicar als nostres companys/es de la resta de classes d’infantil quin nom té la nostra classe i quines activitats hem fet.

Va sortir genial!!!