PORTES OBERTES 2021

Estimades famílies,

Un any més obrim l’escola perquè ens visiteu!  A conseqüència de la situació epidemiològica actual i per tal garantir la seguretat de tots i totes, les jornades de portes obertes es realitzaran de manera virtual.

Per poder familiaritzar-vos amb les nostres instal·lacions, metodologia, conèixer el nostre dia a dia i saber molt més de l’Escola Sant Andreu de la Barca, teniu aquí a sota un pdf en el qual clicant en els títols s’obrirà un enllaç dels muntatges de vídeo que us hem preparat. Us proposem un ordre per tal que no us perdeu res.

CLICA LA IMATGE

Tríptic Educació Infantil

Tríptic Primària

Per a dubtes podeu enviar un correu a escolasantandreudelabarca@esab.cat

O trucant al telèfon 93 682 83 44.

Gràcies per confiar en nosaltres.

PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022 – INFORMACIÓ I DATES IMPORTANTS

Benvolgudes famílies,

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en qualsevol centre públic i quan es vol canviar de centre. Els alumnes que continuen escolaritzats en el mateix centre no han de participar en el procés de preinscripció.

Per fer la preinscripció cal:

• Conèixer el calendari del procés. Preinscripció de 15 de 24 de març.
  • Conèixer els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds (i la documentació que els acredita),
  • Mapa d’influència.   La zona B color rosa.
  • Presentar la sol·licitud i la documentació (només una sol·licitud per alumne en què constin els diversos centres per ordre de preferència),
  • Consultar els resultats de la preinscripció quan es publiquin el llistat amb la puntuació provisional i, posteriorment, el llistat amb la puntuació definitiva un cop resoltes les reclamacions.
  • Consultar el centre assignat i fer la matrícula.

Enguany la sol·licitud de preinscripció és electrònica i es pot fer des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet, accedint al web http://preinscripcio.gencat.cat

Per a dubtes podeu enviar un correu a escolasantandreudelabarca@esab.cat

O trucant al telèfon 93 682 83 44.

Gràcies per confiar en nosaltres.