Escull el nom del robot

Fa unes setmanes va arribar a l’escola un robot molt simpàtic que ens ajudarà a treballar molts continguts de tots el àmbits del currículum, però malauradament no té nom. Els alumne de cada classe han triat un nom que els agradaria posar-li i ara, és el moment que tothom que hi vulgui participar hi pugui dir la seva.

Ajuda’ns a triar el nom del robot votant una de les opcions que proposem. Afanya’t i no deixis passar aquesta oportunitat.

Clica aquí per accedir a la votació.  No t’encantis que hi ha data de finalització de les votacions.

Robot orquestra 5è

La setmana passada els alumnes de cicle superior van anar a la URV a realitzar un taller de Makey-Makey en el marc del Projecte Apqua. Va ser molt entretingut i hi vam aprendre moltíssimes coses. Com a part final d’aquest taller, els alumnes havien de pensar un projecte a desenvolupar amb la tecnologia maker. Els alumnes de cinquè presentarem aquest video com a explicació del nostre treball: Un robot orquestra en el que, a cada extremitat, a cada ull i a cada antena, en posar-hi el dit a sobre sona un so que prèviament hem gravat. Així que hem pogut fer alguna melodia surrealista però fascinant.

Piano d’aigua amb Makey-Makey 6è

La setmana passada els alumnes de cicle superior van anar a la URV a realitzar un taller de Makey-Makey en el marc del Projecte Apqua. Va ser molt entretingut i hi vam aprendre moltíssimes coses. Com a part final d’aquest taller, els alumnes havien de pensar un projecte a desenvolupar amb la tecnologia maker. Els alumnes de sisè presentarem aquest video com a explicació del nostre treball: un pino que funciona amb aigua corrent. Així, mentre fem música, reguem l’hort.

Aparells i sistemes corporal makey-makey 6è

La setmana passada els alumnes de cicle superior van anar a la URV a realitzar un taller de Makey-Makey en el marc del Projecte Apqua. Va ser molt entretingut i hi vam aprendre moltíssimes coses. Com a part final d’aquest taller, els alumnes havien de pensar un projecte a desenvolupar amb la tecnologia maker. Els alumnes de sisè hem realitzat aquesta activitat, fora de concurs i hem editat aquest video com a explicació del nostre treball: un dibuix dels aparells i sistemes corporals que, si toquem un òrgan, ens diu el seu nom. Així amb cada òrgan de cada aparell. Una feinada!!! si, però hem après moltíssimes coses.

Us en deixem un tastet.

Taller d’Encaixos al Caixaforum

Avui divendres ha estat el torn de P4! Els alumnes han anat al Caixaforum per fer el taller d’Encaixos. Els ha agradat d’allò més!

Ja han arribat les nostres mascotes!

Ja portàvem uns quants dies inquiets perquè les mascotes de P3, P4 i P5 no havien aparegut… Així que aquesta tarda hem anat al Parc Saavedra a veure si les trobàvem… i sí! El monstre vermell de P3, el blau de P4 i el verd de P5 estaven amagats al parc! Estem contentíssims d’haver-los trobat!

Escollim la icona del temps

Una de les rutines de cada matí dels nens i nenes d’Infantil és dir quin temps fa. Cada dia col·loquem la icona del temps corresponent: sol, sol i núvol, ennuvolat, vent o pluja.

Enguany, els alumnes de P5 han decidit personalitzar aquestes icones, de manera que cada nena o nen han fet propostes d’icones i posteriorment, s’ha fet la votació per escollir-ne un. Observeu quin procés més divertit hem seguit!

SuperMario Bros Makey-Makey 6è

Es tractava de crear amb la placa Makey-Makey i unes quantes tisores, un sistema per jugar a aquest joc sense necessitat d’utilitzar el teclat de l’ordinador. hem provat de fer partides individuals i d’altres en cooperació amb companys, ja que es necessitava més de dues mans per poder seguir avançant. Un repte bonic, divertit i motivador.… Llegeix més»

Encaixos al Caixaforum

Els alumnes de P5 avui hem anat a fer l’activitat d’Encaixos al Caixaforum. Hem après a identificar les figures geomètriques del triangle, el quadrat, el rectangle i la rodona fent jocs amb el Quiric i també experimentant. Mireu, mireu!