“100tífiques” – Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

“100tífiques” és un acte celebrat en coincidència amb el “Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència”.

Diverses científiques han protagonitzat xerrades simultànies a diferents centres escolars per tal de donar visibilitat el paper de les dones a la ciència.

L’alumnat de sisè vam participar en aquest projecte i dijous 11 de febrer vam realitzar una xerrada virtual amb la nostra científica assignada, la Cristina Rey, vam conèixer la seva vida i el seu treball. Va ser una gran experiència. Estem molt contents i contentes de participar en aquest tipus de projectes.

Necessitem més dones fent ciència, creant empreses de base tecnològica o científica, formant part dels departaments d’innovació o dirigint centres de recerca i càtedres universitàries”.