Hem trobat el Tió

Ahir dimarts 15 de desembre vem rebre notícies de que el Tió havia baixat de la muntanya i havia decidit amagar-se en el pati de la nostra escola. Així que els nens i nenes de la classe dels astronautes i dels dinosaures vam decidir sortir a buscar-lo. Ens va costar una mica, però finalment el vem trobar ben camuflat entre les plantes del pati nou. Quina alegria tornar-lo a veure. Com que feia molt de fred i venia de fer un viatge llarg, li vem preparar, dins l’escola, un llitet i el vem tapar amb una manta. Aquests dies l’estem alimentant bé amb peles de mandarina i plàtan, que sabem que li encanten, perquè agafi forces i el dilluns vinent el puguem picar i faci un bon pet i ens porti regalets.

porti regalets.