Guia per obrir documents

No teniu cap aplicació per obrir els documents?

Us adjuntem una petita guia per poder solucionar aquest petit problema

libreoffice

Benvolgudes famílies

Des de l’escola Mercè Rodoreda s’ha apostat per la implantació de G Suite per l’Educació que Google ofereix als centres educatius. Son un conjunt d’ apps que faciliten la gestió de classes, la col·laboració, l’emmagatzematge i les comunicacions.

El centre implantarà aquest Entorn Virtual d’Aprenentatge en un primer moment als alumnes de 3r, 4t, 5è i  6è de primària.

Per poder treballar amb el G Suite per l’Educació els alumnes disposen d’un compte de correu, que serà del tipus: 90jmartin@esc-mercerodoreda.cat. Aquest compte de correu estarà format per les dues ultimes xifres de l’any de naixement la primera lletra del nom i el cognom, seguit del @ esc-mercerodoreda.cat.

Aquests comptes són administrats per l’escola, no funcionen com a correus externs al centre i seran eliminats un cop que l’alumne acabi la primària.