Visita als instituts

Entre el 23 de març i l’1 d’abril els alumnes de sisè s’hauran de preinscriure per començar el curs vinent primer de l’ESO. És per això que, des de l’escola, hem fet dues visites a dos instituts de la ciutat.
Primer vam anar a veure l’IES La Bastida, i una setmana després vam fer el mateix amb l’IES Torrent de les Bruixes.
Aquestes visites van servir per a conèixer les que, potser, seran les nostres cases el curs vinent. Vam estar acompanyats de mestres dels instituts, així com de companys i companyes que havien estudiat a l’escola Mercè Rodoreda en anys anteriors. Els vam preguntar dubtes i totes les preguntes que teníem: els canvis d’horari, els canvis d’assignatures, de professorat… vam tenir la sort que ens van ajudar i guiar durant tota la visita.
També vam realitzar diferents activitats i tallers en tots dos instituts, i vam conèixer aules diferents de les que tenim a l’escola i que en un futur haurem de fer servir!
També n’hi ha d’altres instituts a la ciutat, però l’alumnat ha visitat aquests dos per a fer-se una primera idea de nous espais, noves metodologies i conèixer de primera mà el repte que els vindrà el curs que ve. I ben aviat comencen les portes obertes de tots els instituts, o sigui que famílies, no us les perdeu, i aneu amb els vostres fills i filles a conèixer el seu futur institut!