INFORMACIÓ FAMÍLIES

Primer de tot, esperem que estigueu tots bé, esperant que la situació millori.
Us fem arribar diferents informacions:
– QUOTES DEL CURS 2019-20
L’escola ha decidit, seguint ordres del Departament d’Educació, que les quotes escolars referents a material, sortides i colònies del curs actual 2019-20 i sempre pensant en fer-ho fàcil i raonable es portarà a terme de la següent manera.
Als alumnes que fan 6è i per tant, no tornen a l’escola, se’ls retornarà el pagament íntegre de colònies i la part proporcional del material i sortides realitzades fins el mes de març. Per tant, esteu atents perquè més endavant us informarem de com es farà la devolució perquè serà de ser de forma presencial, possiblement aprofitant que haureu de venir a l’escola a signar l’expedient acadèmic ja que els vostres fills i filles acaben l’etapa de primària.
Per a la resta d’alumnat se’ls farà un descompte en la quota del proper curs 2020-21.
– AVALUACIÓ
L’equip de mestres de l’escola avaluarà segons les evidències i observacions recollides durant el curs fins al 12 de març però tenint present l’excepcionalitat de com ha acabat el curs.
Ens preocupa molt més la cura emocional dels nostres alumnes que els continguts curriculars. Per això estem treballant moltíssim en fer un acompanyament tutorial compartint aquesta difícil situació i implicant a tota la comunitat educativa del centre.
Per altra banda, us animem a realitzar les tasques setmanals que es van proposant a la web de l’escola.
– PREINSCRIPCIONS.
Alerta!!! Previsiblement la preinscripció es farà de forma telemàtica de l’11 al 17 de maig. En algun cas i de forma extraordinària en que la família no pugui dur a terme els tràmits de forma telemàtica s’oferirà la possibilitat de concertar cita prèvia al centre, durant la setmana del 18 al 22 de maig. (Encara no és informació definitiva, NO HA SORTIT LA RESOLUCIÓ)
Pensem que són les millors solucions a la situació tan excepcional que estem vivint.
Rebeu una gran abraçada de tot el professorat que està pendent de l’actualitat.
Ens veiem aviat. Un dia més és un dia menys.
Equip de mestres de l’escola Mercè Rodoreda