Formació famílies

Us comuniquem que l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) i l’escola treballem conjuntament per oferir formacions a tota la comunitat educativa.

L’AFA ha organitzat una xerrada telemàtica per treballar la GESTIÓ EMOCIONAL EN FAMÍLIA en èpoques d’incertesa. Aquesta xerrada serà impartida per la Sònia Méndez (advocada, criminòloga, mediadora familiar i comunitària, especialitzada en intel·ligència emocional i PNL).

Creiem fonamental cercar estratègies per arribar a la plena inclusió i la participació efectiva de les famílies en els diferents espais i nivells de l’escola. Aquesta participació és un criteri de qualitat per ser una escola inclusiva, objectiu prioritari en el projecte de centre.

Us encoratgem a participar en aquesta formació. Serà un punt de partida i segons la seva resposta cercarem nous objectius formatius per a tota la comunitat educativa.

Comencem aquest mes de febrer!!!

Uns dies abans rebreu el link per connectar-se a la xerrada.

INFORMACIÓ SÒNIA MÉNDEZ