Enquesta Educació Infantil – P3, P4 i P5-

Benvolgudes famílies amb fills o filles a P3, P4 o P5,

Us fem arribar aquesta enquesta per veure quina és la vostra situació de necessitat de portar, a partir de la segona fase del desconfinament, el/la vostre/a fill/a a l’escola.

No podem garantir que els alumnes estiguin amb els seus companys i companyes d’aula ni amb el seu tutor/a de referència.

Entenem que les directrius del Departament en la reobertura és una mesura molt “extraordinària” per aquelles persones que realment no puguin organitzar-se d’alguna altra manera en l’entorn familiar.

Les famílies que necessiteu aquest servei haureu de portar un document de declaració responsable de l’estat de salut i una declaració que justifiqui que esteu treballant presencialment sense flexibilització.

Si us plau, contesteu aquest qüestionari per tal que puguem preveure i organitzar la reobertura com més aviat millor. Dijous farem el buidatge d’aquestes dades i a les famílies que necessiteu aquest servei, se us faran arribar els documents perquè els pugueu enviar per correu electrònic abans del dia 5 de febrer.

Necessitem els documents 48 hores abans d’assistir a l’escola per poder organitzar-nos.

CAP ALUMNE/A POT ASSISTIR A L’ESCOLA SENSE CONFIRMACIÓ PRÈVIA I SENSE ELS REQUISITS PERTINENTS

Rebeu una cordial salutació.

QÜESTIONARI