BEQUES MENJADOR – INFORMACIÓ IMPORTANT –

L’AMB, entitat encarregada de les beques menjador, ens ha informat que el curs començarà el proper dilluns sense que es pugui facilitar la llista d’alumnes beneficiaris de les beques menjador.

Us fem saber que un cop ho comuniquin, les beques tindran efectes retroactius, és a dir, l’import cobrirà des del dia que l’alumne hagi començat a fer ús del menjador.

Des de l’escola, creiem que si anys anterior heu gaudit de beca i no ha canviat la situació, us podeu quedar a dinar sense abonar cap import. En cas que us deneguin la beca, haureu de fer-vos càrrec dels dies d’ús de menjador.

MOLT IMPORTANT : Recordeu de realitzar les inscripcions de menjador per preveure l’assistència de l’alumnat que es quedarà.

INSCRIPCIÓ MENJADOR ESCOLAR