L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’escola Mercè Rodoreda som un conjunt de famílies que col·laborem per donar suport a l’escola dels nostres infants, afegint-nos a la tasca de l’equip pedagògic per oferir activitats complementàries a l’activitat docent. A més d’enriquir-nos com a persones, aquests projectes ens vinculen entre nosaltres i ens permeten crear comunitat, així com xarxes per relacionar-nos amb el barri, l’entorn educatiu i la ciutat.

Mentre el claustre és responsable de l’activitat docent, a l’AFA decidim conjuntament i organitzem el que s’ofereix a l’escola fora de l’horari lectiu. Per tant, a més d’organitzar festes, xerrades i activitats, supervisem les activitats extraescolars que es realitzen al centre.

Esperem que la informació que trobeu al web us sigui útil i us convidi a voler formar part d’aquesta comunitat.

I recordeu que la vostra participació i el vostre temps seran molt benvinguts!

Formació famílies

Us comuniquem que l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) i l’escola treballem conjuntament per oferir formacions a tota la comunitat educativa.
L’AFA ha organitzat una xerrada telemàtica per treballar la GESTIÓ EMOCIONAL EN FAMÍLIA en èpoques d’incertesa. Aquesta xerrada serà impartida per la Sònia Méndez (advocada,… Llegeix més»

Final de trimestre

Acabem un primer trimestre diferent i diem adéu a l’any 2020.
Esperem un 2021 ple d’esperança i bons moments.
A l’escola hem aconseguit treure milions de somriures,
un pessic de normalitat en plena pandèmia,
i una il·lusió convertida en realitat cada dia que venim a l’escola.
Les vostres filles i… Llegeix més»

Ràdio Rodoreda

Estem molt feliços de poder anunciar-vos nous projectes, nous reptes.
Es tracta de:
Ràdio Rodoreda
La ràdio impulsada per la comunitat educativa de l’escola.
Durant el confinament, en Nacho (principal autor del nou projecte) va crear els podscast per apropar a tota la comunitat educativa a la realitat escolar.
Actualment,… Llegeix més»

Graffiti de la Mercè Rodoreda

Bon dia famílies,
Hem creat aquest time lapse per fer-vos partícips de l’última creació de l’escola, el graffiti de la Mercè Rodoreda.
Moltísimes gràcies a l’artista que ens ho ha realitzat!!! @absure_2000 @miguelangelmanzaneque
Repensar i transformar els espais escolars esdevé un element de canvi en l’actual projecte… Llegeix més»