UNA ESCOLA QUE MILLORA ÉS UNA ESCOLA QUE APRÈN…Quins Sentiments Podem Tenir, Per Què?- Segon Cicle

Una de les preguntes d’aquesta primera roda ha estat “QUINS SENTIMENTS PODEM TENIR I PER QUÈ?”. Aquesta pregunta va sortir de la pel·lícula que vam veure a classe “LOS CHICOS DEL CORO”, després vam fer una reflexió i posteriorment ho vam posar en comú.

Durant aquesta pregunta ens vam interessar sobre els sentiments que poden tenir els éssers humans i com aquests ens poden afectar a la nostra personalitat, forma d’actuar… Per altra banda, també ens vam interessar en quin paper juguen les màquines en l’actualitat i com podem aquestes controlar els nostres sentiments o reproduir-los de manera similar. Aquesta pregunta l’hem treballat en anglès per poder conèixer tots aquests conceptes i incorporar nou vocabulari.

Les primeres sessions les vam dedicar a conèixer quins sentiments tenim i com afecten a la nostra persona. També vam haver de buscar aquesta informació en anglès per poder aprendre tots aquests sentiments en aquesta llengua.

Per tancar la pregunta vam exposar la informació que els diferents grups de treball havien estat treballant durant les diferents sessions. Aquesta pregunta té com a objectius: conèixer quins sentiments podem tenir i perquè, saber com ens afecten i treballar els diferents tipus de sentiments en anglès.