UNA ESCOLA QUE MILLORA ÉS UNA ESCOLA QUE APRÈN…Dins/Fora- Primer i Segon Cicle

Aquest trimestre al DINS/FORA hem treballat de valent i ens ho hem passat pipa. Com a novetat aquest curs som 2 mestres d’EF, la Dolors i el Carlos! Al llarg de la setmana continuem tenim moments de PSICO i MOU-TE durant els racons (al 1r cicle) i el DINS/FORA per a treballar l’àrea d’Educació Física (al 1r i 2n cicle) i posar-nos en forma.

Hem fet moltíssimes coses: jocs tradicionals per conèixer i aprendre a que jugaven els nostres pares, mares i avis quan eren petits; olimpíades per millorar la nostra velocitat, força i resistència; reptes cooperatius per ser un bons companys i equips. També  hem conegut el nostre cos fent jocs d’esquema corporal (parts del cos i respiració), jocs sensorials per conèixer millor els nostres sentits, hem  practicat i après diferents esports i jocs relacionats amb els esports (bàsquet , handbol, colpbol, korfball, hoquei), Acrosport,  jocs d’arreu del món per saber a què juguen altres nens i nenes d’altres països i circuits d’habilitats motrius ( salts, equilibris, llançaments, recepcions, conduccions…).

Com a part important de l’àrea no ens hem d’oblidar de tenir sempre a punt la bossa de recanvi per al treball dels hàbits d’higiene relacionat amb l’activitat física i salut. Per acabar la sessió, cada dia fem una petita reflexió per escrit del que hem treballat.

Mai ens hem d’oblidar de quina és la millor manera de fer-ho, respectant i escoltant als mestres i companys, esforçant-nos al màxim per millorar i aprendre  jo mateix i amb els altres, compartint materials i jocs i gaudint.

Us compartim un petit tastet de tot això que passa al DINS/ FORA!!