UNA ESCOLA QUE MILLORA ÉS UNA ESCOLA QUE APRÈN… Per què ens agrada tant anar a PSICO?- Educació Infantil

Per poder respondre aquesta pregunta, vam fer conversa sobre allò que ens agrada fer quan anem al gimnàs a fer psicomotricitat: baixar per la rampa, fer tombarelles, jugar a imaginar que sóc…. I tot plegat ens fa sentir diferents emocions. Conèixer alguns contes ens ha ajudat a posar paraules a aquestes emocions i a començar a entendre-les. Tot això ho vam explicar als pares i mares, i també els hi vam ensenyar tot el que fèiem en una sessió. I finalment, vam convidar a les famílies a provar-ho. Una bona manera d’acabar la comunicació!!!