UNA ESCOLA QUE MILLORA ÉS UNA ESCOLA QUE APRÈN …Fira d’Experiments- Educació Infantil

Al racó d’experiments vam organitzar una “fira d’experiments”. Durant els dies de preparació de la comunicació a les famílies, es van decidir quins experiments voldríem presentar, com ens repartiríem, què diríem i com ho faríem.

Finalment vam presentar cinc experiments i cada grup d’infants es va fer expert del seu.

El dia de la comunicació  vam  exposar “en directe”, davant de les famílies,  el que cada grup havia preparat.

Tots i totes estaven molt emocionats per la presencia de les famílies i el fet de poder compartir el que havien estat preparant durant les setmanes prèvies.