UNA ESCOLA QUE MILLORA ÉS UNA ESCOLA QUE APRÈN … Els Avis Del Redós Han Vingut A Col•laborar Als Racons de Primer Cicle

Hola famílies! Som els alumnes de primer cicle. Enguany, els avis del Redós venen alguns dies de racons a compartir estones amb nosaltres: juguem, ens expliquen contes, històries… i passem una bona estona aprenent junts i coneixent-nos.

Ara us explicarem quines coses vam fer amb ells:

Els dies que van venir a l’Ateneu i al racó de petites històries. Van arribar en autobús des de la seva residència!

Dijous que van venir al racó de petites històries van explicar uns contes: Wonder, Els tres porquets, La rateta que escombrava l’escaleta, el Patufet, La Muntanya de llibres més gran del mon i l’Erugueta goluda. Un dels contes el va portar una àvia que li havia deixat la seva besnéta! Mentre explicaven els contes ens feien participar i ens ho vam passar molt bé. Ens van agradar tots els contes i a més cada avi/a explicava un de diferent. Alguns explicaven el conte amb el llibre, altres l’explicaven de memòria, però tots ho feien molt bé. El que més ens va agradar va ser que tots estaven molt contens d’explicar-nos les històries i nosaltres també ho estàvem d’escoltar-los.

Els avis/es anaven acompanyats/des de les seves cuidadores. Quan ens estaven llegint els contes, estàvem asseguts en semicercle com si estiguéssim al teatre, va ser molt emocionant!

La Sara, que era una senyora de la residència,  es va fer molt amiga del Benja i la Mili, i els tres van estar molta estona junts parlant. Quan va ser l’hora de marxar, es van posar tristos i els hi sabia greu separar-se.

Un altre dia van venir al racó d’Ateneu. Vam estar jugant a jocs de taula que ells sabien, com el bingo, l’oca i el parxís. Ells jugaven molt bé i ens van explicar jocs que nosaltres no coneixíem.

Tots als avis estaven molt contents i anaven mol ben vestits i pentinats, i algunes àvies, com l’Elvira, portaven joies i anaven totes molt guapes.

Ens ho vam passar molt bé amb tots els avis, i vam aprendre molt. Ells també s’ho van passar molt bé i se’ls veia molt feliços i contents. Volem que vinguin més dies perquè ens expliquin més contes i juguin amb nosaltres als racons.

I és així com a l’escola se’ns dóna una oportunitat d’obrir-nos i col·laborar amb l’entorn més proper i de generar vincles. Aquest és un moment molt màgic on nens, avis i mestres compartim, emocionats, una estona d’aprendre, de jocs i contes, però sobretot, una estona de conviure i d’escoltar a les persones grans que tant tenen per ensenyar-nos i que tant ens agrada tenir al nostre costat.