Equip docent

El model de gestió de l’escola és el lideratge distribuït conscient i integrador on la funció de cada equip és essencial per la millora del projecte educatiu, la millora professional dels i de les mestres, la millora dels aprenentatges de l’alumnat i la millora de la confiança de les famílies.

Equip Directiu: Núria S. (Directora), Gemma G. (Cap d’Estudis) i Estefania C. (Secretària)

Equip de Projecció Pedagògica i Organizativa: Núria S., Gemma G., Estefania C., Sergi S., Laura D., Roger F., Mònica R., María F., Sandra D., Ester P.

Equip Consell Escolar: Núria S., Gemma G., Estefania C., Montse P., Marga M., Andrea G., Maria F., Sergi S., Laura D., Sofia M.

Equip Digital del Centre: Estefania C., Ester P., Johanna P., Núria B.

Equip Diversitat:  Gemma G., Noemí M., Andrea G., María F.

Comunitat de Xics: Gemma G., Sandra D., Ester P., Sílvia G., Marta B., Clara R., Noemí M., Cèlia V., Vanesa H., Carme P., Begoña P. (TEI), Eva O. (Vetlladora)

Comunitat de Petits Estefania C., Mònica R., María F.Vanesa C., Juan Carlos C., Saray R., Sofia M.

Comunitat de Mitjans: Laura D., Roger F., Diego S., Jordi P., Núria B., Cèlia G., Bella S. (Educadora).

Comunitat de Grans: Núria S., Sergi S., David B., Charo M., Judith S., Marga M., Johanna P.,  Andrea G.