Descobrint camins invisibles

Hem descobert una cosa, que hi ha algunes coses que són invisibles. Ho hem descobert pel caminet de la força dels imants. És un camí que no es veu, que és invisible i no es veu mai.

Hem pensat entre tots altres coses que no es veuen, com els trons, l’aire, les coses minúscules o el vidre si està molt net. Si el vidre està brut llavors es veu. L’aire el notem quan movem la mà al costat de la cara, però no el veiem. L’aire és una mica més fluix que el vent, com el de l’estiu, que és fluixet.

1. ESTHER

HEU PENSAT SI LES COSES INVISIBLES SÓN EL MATEIX QUE LES COSES TRANSPARENTS? O COM PODEM VEURE LES COSES MINÚSCULES? PERQUÈ SI SABEM QUE HI SÓN ÉS QUE ALGÚ LES HA POGUT VEURE ALGUNA VEGADA.
    I LES COSES QUE SENTIM PERÒ NO VEIEM, PERQUÈ DEU PASSAR?
    APA, US DEIXO AMB ALGUNS DUBTES PER ANAR BARRINAT 😉

1. Petits

Hola Esther,
      Gràcies per escriure al blog de l’escola.
      Les coses invisibles no són el mateix que les coses transparents.
      Per exemple ahir vam fer un experiment amb la veu. Volíem saber si s’escoltava la veu de prop i de lluny. Hem vist que la veu fa un camí invisible.
      Adéu

2. Violeta i Míriam

La Violeta ens ha explicat el camí invisible dels imans que heu descobert…feu coses molt interessants i difícils, apreneu molt!! us heu plantejat si la llum també va per un camí invisible??
    Ja ens direu!
    Adéu