SORTIDA CM. L’HORT DE LA SÍNIA I RIU GAIÀ.

El passat dimecres 19 de maig els alumnes i les alumnes de CM vam fer una sortida a l’Hort de la Sínia, on vam poder gaudir del fantàstic paisatge de la platja d’Altafulla, la desembocadura del riu Gaià i les vistes al castell de Tamarit. Amb els monitors i monitores vam realitzar diferents tallers relacionats amb la flora i la fauna que envolta la platja i el riu. Vam realitzar un taller d’identificació d’ocells, un altre d’identificació de rastres de mamífers i un taller molt interessant sobre la tortuga de rierol, els habitants del riu i qualitat de l’aigua. L’entorn convida a fer una passejada relaxant observant la vegetació i escoltant el cant dels ocells que hi viuen. Per acabar vam passar una bona estona de jocs a la sorra de la platja. Ens ho vam passar genial i vam gaudir molt. Aquí us deixem algunes fotos.
Sortida CM