Contes col.laboratius

El passat 25 d’abril es va presentar a la Biblioteca Municipal el llibre “Contes a moltes mans 2017-18” en el qual col·laborem dues de les escoles del nostre municipi. És un projecte comú que consisteix en la creació de contes per part dels alumnes de 4rt.

Aquests contes s’anomenen contes col·laboratius perquè cada escola inicia un conte i n’acaba un altre, d’aquesta manera cada conte implica diferents classes tant en la tasca de redacció com pel que fa a la il·lustració. Els títols són “La Laira i l’entrenador misteriós” i “Atrapats a la biblioteca de Constantí”i les tècniques emprades són el collage i la cera calenta.

Durant la presentació, els alumnes de l’Escola Centcelles i l’Escola Mn Ramon Bergadà van llegir els contes escrits i il·lustrats per ells mateixos i els alumnes de l’Escola de Música “Rafel Gibert Recasens” van posar l’acompanyament musical amb peces de creació pròpia. Una de les novetats dels “Contes a moltes mans” d’aquest any, és que a banda del llibre amb els escrits i dibuixos dels alumnes de les escoles, inclou un CD amb els àudios dels contes i les peces musicals elaborades i interpretades pels alumnes de l’Escola de Música.

Us convidem a llegir-los!
Contes col.laboratius