Jornada familiar de la mare de l’ Edelweiss

Aquest matí, després del pati hem rebut la visita de la mare de l’ Edelweiss. A la Maria José la coneixem molt bé doncs és la conserge de la nostra escola però aquesta vegada no ha vingut a la classe per donar-nos alguna carta o paper sino que ens ha ensenyat altres de les tasques que fa a l’ escola, entre elles, regar i cuidar de les plantes. Hem fet un tomb pel pati i la Maria José ens ha anat explicant alguns dels arbres i plantes que tenim com els pins, palmeres, rosers, aloevera…. d’ aquesta última hem pogut conèixer la seva funció curativa i hem pogut posar-nos una mica a la nostra pell!
Hem ajudat a la Maria José a regar les plantes de l’ hort on hem descobert que creixerien algunes verdures i fruites com tomàquets o maduixes.
Després, hem anat al nostre jardinet i hem après a trasplantar unes plantes, doncs, en el lloc on estaven no tenien prou lloc per crèixer…hem posat en una torreta gran unes pedretes que hem trobat al pati per fer els drenatges, hem posat terra amb una pala, hem tret les plantes de les torretes petites, les hem posat en la torreta gran i per últim les hem regat amb una regadora!
Ens ha encantat descobrir més coses del pati de la nostra escola i gaudir de la natura que tenim tan a prop nostre!!
Moltes gràcies Maria José per haver-ho fet possible!Ens hem divertit i hem après molt!
Felicitats pel teu treball!

Adobe Spark Page