Beques MENJADOR: alumnat P3 i noves matrícules

Benvolgudes famílies de P3 i alumnes nous al centre,

Ja s’ha obert el període per presentar les sol·licituds d’ajuts per al menjador del present curs escolar. Durant el dia d’avui, l’administrativa de l’escola s’ha posat en contacte amb la majoria de vosaltres. Si opteu per presentar la documentació al Consell Comarcal (amb cita prèvia. A partir de l’1 de setembre ja es pot demanar hora al link  https://bit.ly/2QiXvJF o trucant al 977244500), us compartim la informació i documentació. Si més us estimeu gestionar-la a l’escola, caldrà que demaneu cita prèvia (977.521.790  977.520.710 escolamrb@escolaramonbergada.cat).

Les famílies que podeu sol·licitar l’ajut són:

A-Alumnes de nova matrícula o trasllat.
B-Unitats familiars que, a partir del juny del 2020:
b.1.Hagin requerit l’atenció de serveis socials.
b.2.La situació econòmica / social s’hagi vist greument afectada (caldrà justificar documentalment la nova situació).

El termini finalitza el 18 de setembre.

Gràcies

Annex II, III, IV, IV (custòdia compartida), V i VI.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *