1. ex-alumne; miriam

Com aveu treballat avui tots, mes que els pares.Aprofiteu tot el que podeu que es la ultima nit.Tots junts a la nit a la retvella de las TALLADES

2. Dúlia

Sense paraules, ens heu deixat amb la boca obertaº.º moltes felicitats pel muntatge que heu fet dels videos.
    Com xalen els nens enhorabona se’ls veu molt feliços. Quines activitats més xules…… Fins i tot heu cruat un riu…. i les colonews quina idea????? bosssssima…..
    LEl curs que ve nosaltres tambè ens volem matricula a l’escola, és clar, per anar de colònies.
    MUAKIS A TOTS