Projectes recents

VELA

CANTÀNIA

Cantània és una activitat musical i participativa dels alumnes de 6è. L’alumnat de moltes escoles de Catalunya treballen una obra durant l’any. Es fa una gran final a l’auditori de Barcelona on s’interpreta la peça treballada conjuntament amb altres alumnes d’arreu del territori català. És una experiència musical inoblidable.

RODAJOC

El Rodajoc és un programa que recupera jocs tradicionals cooperatius, com a font d’intercanvi de valors i realitats mitjançant un recurs molt  atractiu pels nens, el joc.

El joc com a eina pedagògica, ens ajuda a aconseguir un objectiu comú: Prioritzar la cooperació davant la competició en el joc i afavorir les  relacions personals entre els nens i nenes de les diferents escoles.

La base del desenvolupament d’aquest projecte, és el treball a l’aula. Sense la col·laboració del professorat no seria possible fer arribar a  l’alumnat el coneixement de cadascun dels jocs, que es durant a terme entre els centres educatius participants, envaint l’espai públic urbà i  impregnant-lo de jocs i cooperativisme…